Felhasználási feltételek

A PESMENPOL spol. Társaság üzleti feltételei s távoli, elektronikus úton megkötött, elektronikus online áruházban érvényes szerződésre www.pesmenpol.hu

I. Általános rendelkezések és meghatározások

a) Az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: Általános Szerződési Feltételek) a vevő és az eladó közötti üzleti kapcsolatokra vonatkoznak:

PESMENPOL spol. s r. o.
székhelyű: Prešov, Železničiarska 16, PSČ: 080 01
IČO: 36 507 881,
DIČ: 2022036137,
ÁFA: SK 2022036137,
a Prešovi Kerületi Bíróság kereskedelmi nyilvántartásába bejegyzett szakaszban: Sro, ügyszám: 16457 / P

Banki kapcsolat:
UniCredit Bank,
számlaszám: 6626007009/1111,
IBAN: SK0311110000006626007009
SWIFT: UNCRSKBX

(a továbbiakban: "PESMENPOL Company" vagy "PESMENPOL" vagy "eladó"), ha az interneten keresztül adásvételi szerződéseket kötnek, amelyeket a weboldalon található elektronikus kereskedési rendszeren keresztül kötnek www.pesmenpol.hu (a továbbiakban: kereskedelem).

b) Az E-Shop a weboldalon található PESMENPOL cég elektronikus internetes üzlete www.pesmenpol.hu, amely lehetővé teszi az áruk vásárlását a PESMENPOL által a weboldalon jelenlegi árukínálatból.

c) A vevő az a természetes személy, fogyasztó vagy vállalkozó (aki a Kódex 2. § (2) bekezdése értelmében vett vállalkozó), aki saját engedélyét követően a kereskedelmi rendszer által feldolgozott elektronikus megrendelést küldött.

d) A felhatalmazott személy a vevőtől eltérő személy, akit a kötelező érvényű utasításban annak a személynek jelölnek, akinek a megrendelt árut át kell adni. A meghatalmazott személy nevének a megrendelőlapon történő feltüntetése a megrendelt áruk átvételének jogosultsága.

c) Elektronikus megrendelés: elküldött elektronikus űrlap, amely személyes információkat tartalmaz a vevőről, vagy meghatalmazott személyek, a megrendelt áruk megnevezése, a megrendelt áruk áfa-val felszámolása, kézbesítés helye, az áruk kiszállításának módja (szállítása) és az áruk kiszállítás helyére történő szállításának (szállításának) ára, az áruházból megrendelt termékek listája és a megrendelés teljes ára kereskedelmi.

d) Az üzleti feltételek tovább szabályozzák és meghatározzák az üzemeltető és a vevő jogait és kötelezettségeit jelenlegi megfogalmazásukban és a vételi szerződés szerves részét képezik.

e) Az üzleti és a panasztételi feltételek a vételi szerződés szerves részét képezik. Abban az esetben, ha az eladó és a vevő külön írásbeli adásvételi megállapodást köt, amelyben az általános feltételektől eltérő feltételekben állapodik meg, a különleges írásbeli adásvételi szerződés rendelkezései elsőbbséget élveznek az általános szerződési feltételekkel szemben.

f) Jelenlegi árukínálat. A jelenlegi árukínálat a weboldalon közzétett árukínálat www.pesmenpol.hu , amely különösen az áruk szöveges megnevezését és az aktuális árra vonatkozó információkat tartalmazza. A jelenlegi árukínálat változásai (beleértve az árváltozásokat is) attól a pillanattól lépnek hatályba, amikor azokat a weboldalon közzéteszik www.pesmenpol.hu a jelenlegi termékkínálat vonatkozó változása előtt megkötött adásvételi szerződésekre ez a változás nem vonatkozik.

g) Felügyeleti hatóság:

Szlovák Kereskedelmi Felügyelet (SOI)
A preszovi régió SOI felügyelete
Obrancov mieru 6, 080 01 Presov 1

felügyeleti osztály
tel. č.: 051/ 7721 597
fax. č.: 051/ 7721 596
e-mail: po@soi.sk


II. Az üzemeltető kötelezettségei

a) Az Üzemeltető vállalja, hogy megfelelő mennyiségű és mennyiségű árut szállít a Vevőnek a vételáron és az elektronikus megrendelés elküldésének napján érvényes fizetési feltételek mellett,

b) Az üzemeltető az árukkal együtt a vevőnek átadja az árukkal kapcsolatos összes vonatkozó dokumentumot: számla (adó okmány) vagy jótállási kártya (ha a gyártó biztosítja).

c) Az üzemeltető nem felelős a következőkért:
- a szállított szállítmányozás késése vagy a megrendelt áruk sérülése miatt, amelyet a szállító a vevőnek történő szállítás során okozott
- áruk esetleges kiszállításának elmulasztása, amelyet a gyártó (beszállító) hibája okozott bármilyen korlátozás, vagy a disztribúciós jog visszavonása vagy más előre nem látható akadály miatt.


III. A vevő kötelezettségei

a) A vevő vállalja, hogy megfelelő módon átveszi a megrendelt árut, ellenőrzi a csomagolás sértetlenségét, és hiányosságok vagy a szállítmány károsodása esetén haladéktalanul értesíti erről a szállítót és az üzemeltetőt.

b) A vevő az áruk tulajdonjogát csak a vételár teljes megfizetésével és a megrendelt áruk szállító általi utólagos elfogadásával teljesíti.


IV. Megrendelés, szerződés megkötése, megrendelés visszavonása

a) Az elektronikus megrendelés érvényességének feltétele az elektronikus rendszer által megkövetelt adatok és követelmények valós és teljes kitöltése a vevő regisztrációjakor vagy a megrendelés végrehajtásakor (küldésekor).

b) Az összes beérkezett elektronikus megrendelést beszerzési szerződés tervezetének tekintik, és mindkét érintett fél számára kötelező érvényűnek tekintik.

c) A vevő az alábbi módokon nyújthat megrendelést:
c1) az e-üzletben a Termékek részben a vevő kiválasztja az árut, rákattint a „Kosárba helyezés” ikonra. Az árukat felveszik a kosárba. Ezután eldöntheti, hogy le kívánja-e zárni a vásárlást, vagy folytatni szeretné a vásárlást. A számlázási adatok kitöltése és a megrendelés kötelező visszaigazolása után visszatérő visszaigazolást kap a megrendelés kézhezvételéről, előzetes számlával és a megrendelt áruk összegzésével a vevő által megadott e-mail címre;
c2) A vevő megrendelheti az árut a címre küldött e-mailben is kereskedelmi@pesmenpol.hu. Az üzenetben a vevő megadja az áruk nevét és kódját, a megrendelt mennyiséget, elérhetőségeket és a szállítási címet. A megrendelés e-mailben történő elküldésével igazolja, hogy elolvasta ezeket az ÁSZF-t, és elfogadja azokat.

d) Ha a rendelés értéke kevesebb, mint 10 € / 3546,42 Ft áfával az eladó fenntartja a jogot a szerződés megkötésére irányuló javaslat elutasítására.

e) A megrendelés üzemeltető általi elfogadását a "Megrendelés elfogadása" feliratú e-mailben erősítjük meg az ügyfél által a regisztráció során megadott címre. Ha szükséges, a megrendeléssel kapcsolatos minden további információt a megadott e-mail címre küldünk.

f) Az üzemeltető az ügylet jellegétől (mennyiség, ár, szállítási költségek, távolság stb.) Függően jogosult felkérni a vevőt a megrendelés hiteles megerősítésére, például telefonon vagy írásban. Ha az ellenőrzés nem sikerül, az operátor érvénytelennek tekinti a megrendelést.

g) A vevő az áru e-mailben vagy telefonon történő feladása előtt indoklás nélkül megvonhatja az elektronikus megrendelést. Megrendelés visszavonása esetén a vevő nem számít fel díjat a megrendelés visszavonásával kapcsolatban.

Abban az esetben, ha a vevő előre megfizette a megrendelést, az üzemeltető 7 napon belül visszatéríti a vevőnek a már befizetett vételárat vagy annak egy részét készpénzes átutalással a vevő által a vevő által megjelölt számlára.

A megrendelés nem vonható vissza közvetlenül a vevő számára gyártott vagy megrendelt termékekre, ha a megrendelést már jóváhagyták, a vevő megerősítette és a gyártó megadta.

h) Az adásvételi szerződést telefonon vagy e-mailben kell megkötni a vevő megrendelésének az üzemeltető általi elfogadásával. A vevő az áruk tulajdonjogát az áruk teljes vételárának teljes kifizetése után megszerzi.

i) A vevő megrendelésével:
- kijelenti, hogy elolvasta ezeket az általános üzleti feltételeket, amelyek a vásárló és az eladó közötti vásárlás megkötéséből eredő jogviszonyokat szabályozzák, és teljes mértékben egyetért az általános üzleti feltételekkel,
- kijelenti, hogy tájékoztatták a szerződés felmondásának lehetőségéről,
- feltétel nélkül hozzájárul személyes adatainak feldolgozásához és felhasználásához a személyes adatok védelméről és a PESMENPOL belső céljaira módosított egyes törvények módosításáról szóló 18/2018 CFU törvénynek megfelelően, és abban az esetben, ha az ügyfél harmadik fél adatait bocsátja az átvételre feljogosított adatokkal. olyan áruk, amelyeket csak hozzájárulásával tesz, és az érintett személy ismeri a jelen ÁSZF-ben szereplő eljárásokat, jogokat és kötelezettségeket,
- kijelenti, hogy az általa szolgáltatott összes információ valós.


V. A szerződés felmondása

a) A vevő - a fogyasztó (aki a Kódex 2. §-ának (2) bekezdése értelmében nem vállalkozó) a szerződés megkötésétől vagy az áruk átvételétől számított tizennégy napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, a 102/2014 / CFU sz. Törvény 7. §-ának (1) bekezdése értelmében, kivéve, ha az áruk eladása a vevő különleges követelményeinek megfelelően történt és kifejezetten egy vevő számára készült, vagy olyan áruk, amelyeket jellemzői miatt nem lehet visszaküldeni.

b)Az eladó azt ajánlja a Vevőnek, hogy teljesítse a A szerződés elállása esetén értesítse az Eladót a szükséges részletekről azáltal, hogy kitölti és elküldi a szerződéstől való elektronikus elállási űrlapot közvetlenül az online áruház weboldaláról www.pesmenpol.hu, vagy kinyomtatva PDF formátumban és elküldve az eladónak - A fogyasztó visszavonása a szerződésből. A Vevőt e-mailben értesítik arról, hogy az eladó elfogadja és elfogadja a szerződéstől való elállást, de legkésőbb az értesítés kézhezvételétől számított 24 órán belül. A megrendelés visszavonásakor, valamint a szerződés elállásakor a vevő köteles megadni a nevét és a vezetéknevét. a jogi személy neve, e-mail, rendelési szám, a megrendelt áruk leírása és a fellebbezés oka. A jogbiztonság és a megrendelés visszavonásának valószínűsége érdekében, a szerződéstől való elállás esetén a vevő köteles visszavonni a megrendelést. a szerződéstől való elállást írásban kell megküldeni az eladónak a Železničiarska 16, Prešov 080 01 címre, vagy e-mailben a következő címre: kereskedelmi@pesmenpol.hu.

c)Vevő - a fogyasztó az árut és az eredeti vásárlási igazolást, amennyiben lehetséges, az eredeti csomagolásban, sérülés és hiányosság nélkül szállítja át az üzemeltető címére: PESMENPOL spol. s r.o., Železničiarska 16, 080 01 Prešov, Szlovák Köztársaság. A szerződéstől való elállás esetén a szerződést a kezdetektől kezdve elállják, és a felek kötelesek mindent visszaadni, amelyet a szerződés alapján nyújtottak..

d) Vevő - a fogyasztónak jogában áll az árut 14 napon belül kicsomagolni és kipróbálni, hasonlóan a szokásos módon, amikor klasszikus "kő" boltban vásárol. A tesztelés azonban nem jelenti az áruk használatának megkezdését, majd az eladóknak való visszaszállítását.

e) A megrendelés bármilyen módosítása a vételi szerződés megkötése után a vételi szerződés tartalmának megváltoztatására irányuló javaslat, és csak a vevő és az eladó kölcsönös megállapodásával lehetséges. Az eladó nem köteles elfogadni a vételi szerződés tartalmának megváltoztatására vonatkozó javaslatot.

f) Abban az esetben, ha a vevő eláll a szerződéstől, és átadja az üzemeltetőnek nem használt áruk, az eredeti csomagolásban van, nem sérült vagy hiányos, az üzemeltető visszatéríti a vevőnek az áruk vagy azok egy részének már kifizetett vételárat a szerződés elállásáról szóló értesítés kézhezvételétől számított 14 napon belül az árukért vagy szolgáltatásokért fizetett ár vagy a fogyasztó által az árukért vagy szolgáltatásokért fizetett előleg, beleértve a fogyasztó által az áruk vagy szolgáltatások megrendelésével kapcsolatban felmerült költségeket, készpénz nélküli átutalással a vevő számlájára vagy postai megrendeléssel, hacsak másként nem állapodnak meg. Abban az esetben, ha a vevő elvonja a szerződést az áruk feladásakor, az eladó nem számít fel szankciókat vagy egyéb díjakat.

g) Abban az esetben, ha a vevő visszavonja a szerződést, és csökkentett értékű, használt, sérült vagy hiányos árut szállít az eladónak, a vevő megtéríti az eladónak az áruk javításával és helyreállításával kapcsolatban felmerült költségeket.

h) Az üzemeltetőnek joga van visszavonni a megrendelést és a szerződéstől:
- ha a megrendelést nem lehet kötelező érvényűen megerősíteni (helytelenül megadott telefonszám vagy e-mail, a vevő nem válaszol e-mailekre, nem válaszol a telefonra, stb.),
-
a megrendelt áruk már nem vásárolhatók meg (az árukat már nem gyártják vagy szállítják), és az üzemeltető nem ért egyet a vevővel a csere-teljesítésről,
- ha alapos gyanú merül fel arra, hogy a vevő megtévesztő, félrevezető vagy téves információk megadásával megtévesztővé teszi a szolgáltatót.
- ha azt gyanítja, hogy a vevő kárt okoz az üzemeltetőnek, különösen a szándékos indokolatlanság és a közlés elmulasztása a szállítmányok elfogadásának elmulasztása miatt, valamint egyéb okok miatt, amelyek pénzügyi károkat okoztak az üzemeltetőnek a vevő kötelezettségeinek nem teljesítése miatt.

A vásárlót telefonon vagy e-mailben értesítik a megrendelés visszavonásáról, és a vételár vagy annak egy részének előzetes megfizetése esetén a pénzeszközöket 7 napon belül visszatérítik az általa megadott számlára, kivéve, ha az eladóval másként állapodnak meg.

i) A szerződéstől való elállást követően az eladó köteles:
- vegye vissza az árut a vevőtől, míg a vevő köteles az árut a következő címre küldeni: Železničiarska 16, Prešov 080 01. A vevő köteles az árut az eladónak csomagként, ajánlott levélben küldeni - az áru visszaküldésének költségeit a vevő viseli. Abban az esetben, ha a vevő az árut kézbesítéskor küldi el az eladónak, az eladó nem köteles az árut átvenni - az áru visszaküldésének költségeit a vevő viseli. A vevő köteles mellékelni az áruval együtt neki átküldött adódokumentum másolatát, és a csomagban a szállítótól származó kivonat másolatát.
- az áruért fizetett vételárat legkésőbb a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül vissza kell adni a vevőnek.

j) Az eladó fenntartja a jogot, hogy visszatartja a vételárat az áru visszaszolgáltatásáig. Sérült áruk visszaküldése esetén az eladó visszatéríti a vevőnek a vételárat, amely az árukkal okozott károk kompenzációjával csökken. Az eladó kárigénye lejár azzal, hogy a vevőnek a vételárat visszatéríti. A vételár, ill. a fennmaradó összeget, a károk csökkentése után, az eladó az általa megjelölt számlára történő banki átutalással visszaküldi a vevőnek, hacsak a vevővel másként nem állapodunk meg.

k) Az eladó a következő okokból jogosult felmondni a vételi szerződést:
- ha a vevő nem fizette meg a vételárat, amikor az eladó számlájára fizet,
- ha a vevő nem veszi át a megrendelt árut a futártól a megállapodás szerinti időtartamon kívül az eladó részéről,
- ha a vevő nem veszi át a megrendelt árut a megfelelő postahivatalban a megadott gyűjtési időszakon belül,
- ha az eladó minden tőle elvárható erőfeszítése ellenére az eladó nem tudja szállítani az árut, különösen azért, mert az áruk már elfogytak, azokat már nem gyártják vagy szállítják, és az eladó nem tudja ezeket megvásárolni,
- ha az ár, amelyen az eladó megvásárolja az árut, jelentősen megváltozott.


VI. Szállítási feltételek és dátumok

a) A szerződés teljesítésének helye azt a címet jelenti, amelyet a vevő a bolt elektronikus rendelésében megjelölt. Az árukat az üzemeltető szállítja harmadik felek szolgáltatásai alapján vagy a vevővel kötött megállapodás alapján.

b) Az áruk átadása az, hogy azokat személyes gyűjtés során átadják a vevőnek, vagy átadják a szállítást biztosító harmadik személyeknek.

c) Az üzemeltető az árut az egyes árukhoz megadott szállítási határidőn belül (általában az elektronikus megrendelés kézhezvételétől számított következő munkanapon), de legkésőbb a megrendelés kézhezvételétől számított 30 napon belül továbbítja a vevőnek. Ha az áruk kiszállításának határideje hosszabb, a vevőt megfelelő időben értesítik. Ha az árut 30 naptári napon belül nem kézbesítik, vagy a vevő nem ért egyet az áru kiszállításának meghosszabbított határidőjével, a vevő felmondhatja a szerződést.

d) Az áruk tulajdonjoga a vásárlónak a teljes vételösszeg megfizetésével történik.

e) A megállapodott szállítási határidő akkor alkalmazandó, ha a felek nem előre nem látható vagy független körülmények között állnak, vagyis a felelősséget kizáró körülmények között, például a vis maior eseténél, amelyek lehetetlenné teszik annak betartását.

f) Abban az esetben, ha a vásárló a megrendelés telefonon vagy e-mailben történő elfogadását követően nem veszi át az árut a szerződéstől való előzetes írásbeli visszavonás nélkül, az eladó fenntartja a jogot a megrendelés sikertelen kézbesítésének tényleges költségei miatti kártérítés igénylésére.

g) A szállítási időszakot, amelyben az eladó köteles az árut a vevőnek szállítani, a megrendelés visszaigazolása tartalmazza (általában a teljes vételár megfizetésének napjától számított 5–14 munkanapon belül). Ha a megrendelés visszaigazolásában másként nem szerepel, az eladó vállalja, hogy az árut a vevőnek legkésőbb 21 nappal az áru teljes vételárának kifizetése után kézbesíti.

h) Az áruk különböző kézbesítési módjaival, ill. a szállítás helyére történő szállítását a különböző szállítási időkkel kombinálják. Az áruk kézbesítési módjának megválasztásakor a vevő mindig tájékoztatást kap arról, hogy a szállítási idő általában melyik szállítási módhoz kapcsolódik.

i) A szállítási határidő a vételár teljes összegének az eladó számláján történő jóváírásától kezdődik, feltéve, hogy a vásárló a fizetéskor a helyes változó szimbólumot írta be. Helytelen változó szimbólum esetén a szállítási időszak csak attól a naptól kezdődik, amikor a fizetést a vevői rendeléshez rendelték.

j) A kézbesítés helye az a cím, amelyet a vevő a megrendelésben megadott kézbesítési helynek, az eladó pedig megerősítette a kézbesítés helyének. A kézbesítés helyével kapcsolatos kétségek esetén a kézbesítés helye az eladó székhelye.

k) A vevő az áruk megrendelésekor az áruk megjelölése és a kézbesítési helyre történő belépéskor választhatja az áruk szállítási helyére történő szállításának módját.

l) Az áruk szállításának módja a kézbesítési helyre:
- Postai szállítás - posta,
- Futárszolgálat - UPS
- Az eladó és a vevő, valamint a PESMENPOL saját szállításának megállapodása alapján.

m) Panasz esetén az eladó nem küld vissza postaköltséget és csomagolást.

n) Szállítás, ill. A szállítás csak a Cseh Köztársaságon belüli áruszállításra vonatkozik. Más európai uniós országokból származó megrendelések esetén a postai küldeményt / a szállítást egyénileg határozza meg, attól függően, hogy melyik országba küldik az árut, és a küldemény súlyától. Részletesebb információt az eladó kérésre megad a következő címen: kereskedelmi@pesmenpol.hu.


VII. Az áruszállítás ára

a) A postaköltséget hozzáadják az áru értékéhez a megrendelésben, és a vevő köteles azt megfizetni az árunak a megrendelésben megadott árával együtt. A szállítás és a csomagolás árai a szállítási árlista oldalon találhatók. A szállítási árak véglegesek, ÁFA-val együtt.

b) A feltüntetett árak Szlovákiában érvényesek. A külföldi szállítási díjakat külön számolják, és a megrendeléstől számított 24 órán belül e-mailben értesítik a vásárlót.

c) Legfeljebb 6 kg tömegű és legfeljebb 0,6 m3 térfogatú áruk esetén az eladó a postaköltséget és a csomagolást számolja fel 3, - € / 1063,93, - Ft. Túlméretes áruk esetén az eladó a szállítás és a csomagolás összegét számolja fel 1, - € / 354,64, - Ft minden áruk kilogrammjára. Ha árut rendel meg 999, - € s DPH / 354287,86, - Ft a szállítás és a csomagolás az áruk árába tartozik.


VIII. Kiszállítás nélküli szállítmányok - az ügyfelek nem veszik át

a) Ha a vevő egy olyan küldemény újraküldését kéri, amelyet nem fogadott el, akkor további küldemény kerül felszámolásra a küldemény teljes áráig, a feltételekben meghatározott érvényes postai díjak összegében.

b) Az elfogadhatatlan küldeményt az előzetes befizetés (banki átutalás) alapján küldjük vissza, erről egy új számlát küldünk el a vevőnek PDF formátumban e-mailben.

c) Ha a vevő nem fizeti ki a számlát az előírt határidőn belül, akkor a megrendelés visszavonásra kerül. A vásárló e-mailben tájékoztatja a megrendelés visszavonásáról.

d) A Vevő további vásárlása a bolt elektronikus rendszerén keresztül csak előre fizetéssel lehetséges.

e) Az eladó az áruk szállításának kötelezettsége teljesül, ha a megrendelt árut átadja a vevőnek vagy a kézbesítés helyén meghatalmazott személynek. A vevő köteles az áru átvételét írásban visszaigazolni az áru átadásáról és átvételéről. Számviteli okmány - a számla szállítólevélként szolgál a vevő számára, és egyidejűleg garancia igazolásként is.

f) Az eladónak az áruk kézbesítésére vonatkozó kötelezettségét akkor is teljesítettnek tekintik, ha az eladó hajlandó volt az árut a vevőnek átadni a megállapodás szerinti helyen és időben. ha ez lehetővé teszi számára az áruk átvételét, és a vevő az eladótól eltérő okok miatt nem vette át az árut.

g) Abban az esetben, ha a vevő nem veszi át az árut, és visszaküldi az árut az eladónak, az eladó jogosult a 10.9. Pontban meghatározott módon visszavonni az adásvételi szerződést. és az áru sikertelen kiszállításával kapcsolatos szállítási és csomagolási költségek visszatérítését kérheti a vásárlótól.


IX. Vásárlási ár és fizetési mód

a) A vevő az áru megrendelésének elküldésekor megadott áron vásárolja meg az áruház üzemeltetőjét. Az áruk végleges árak - ÁFA-val együtt. A kommunikációs eszközök használatának ára: 0,00 € / Ft. A megrendelt áruk vételárát a jelenlegi árukínálatban, a megrendelésben, valamint a megrendelés visszaigazolásában tüntetjük fel, amely a szerződés megkötésére vonatkozó ajánlat elfogadása az eladó által. A vételárat az áruk tartalmazzák, ÁFA-val és HÉA nélkül. Az áruk végleges ára az áfát tartalmazó név szerinti ár Euro / Ft.

b) Az akciós akció érvényességi ideje - minden akció mindaddig érvényes, amíg a készletek el nem kerülnek, kivéve, ha egy adott termékre másként kerül sor. Minden promóció addig érvényes, amíg a készletek kifogynak, kivéve, ha egy adott termékre másként kerül sor.

c) Az áruk beszerzési ára nem foglalja magában az áruk szállításának költségeit az eladó raktárából a kézbesítési helyre, amelyet külön felszámítanak a vevőre az áru szállításának a vevő által kiválasztott módon történő szállításának módja szerint.

c) Az üzemeltető fenntartja a jogot az árak megváltoztatására a jogszabályok, az árfolyamok változása, az infláció jelentős növekedése és az áruk gyártói vagy szállítói árváltozása esetén. Ebben az esetben a vevőnek joga van visszavonni a szerződést.

d) Az üzemeltető fenntartja a jogot, hogy az egyik fogyasztóra közvetlenül elõállított vagy megrendelt termékek megrendelése esetén az áru beszerzési árának legalább 50% -át fizetendõ kaució befizetését kérje. Az adásvételi szerződés megkötése után a Vevő vállalja, hogy a vételárat és a szállítási számlát az előzetes számlán feltüntetett határidőre befizeti az eladó által a Vevőnek elküldött előzetes számlán, a szerződés megkötésére vonatkozó javaslat elfogadásával együtt. Megfelelő számlát - adódokumentumot, amely szállítólevélként is szolgál, az eladó megküldi az árukkal együtt.

e) A vevő a következő módon fizetheti meg az árut:
- készpénzszállítás - a megrendelt áru árát a vevő fizeti a postán történő átvételkor vagy a futárral szemben
- banki átutalással az UNICREDIT banknál vezetett számlára

Számlaszám: 6626007009/1111
IBAN: SK0311110000006626007009
SWIFT: UNCRSKBX

A banki átutalással történő fizetés részletei a megrendelés kézhezvételét megerősítő e-mailben találhatók. A vevő a megrendelt áruk árát előre fizeti, az átutalással a szolgáltató számlájára.

f) A vásárló kötelezettsége a vételár megfizetésére akkor teljesül, amikor a vételárat jóváírják az eladó számlájára, amelyet a megrendelés megerősít. Az eladó számlájára történő fizetéskor a vevő vállalja, hogy megjelöli a megrendelés megerősítésében megadott helyes változó szimbólumot. A vevő tudomásul veszi, hogy helytelen változó szimbólum esetén az elektronikus rendszer nem rendelheti hozzá a jóváírt fizetést a megrendeléséhez. Ha hibás változó szimbólumot nem ad meg, vagy nem ad meg, amikor az eladó számlájára fizet, mindig a vevő költségén áll.


X. Garanciaidő, panaszkezelés, dokumentumok

a) Garanciaidő új termékekhez alapértelmezés szerint 24 hónap és vonatkozik a vevővel kötött adásvételi szerződésre. teljes sportlétesítmény esetén 36 hónap. Telepítést igénylő komplett sportlétesítmények esetén az eladó csak akkor nyújt 36 hónapos garanciát, ha a telepítést az eladó képesített személyzete végezte. A jótállási idő azon az napon kezdődik, amikor az árut a vevő megkapta. A számviteli dokumentum garancia igazolásként szolgál. A vevő olyan személy, aki a vállalkozásnak a Kódex 2. § (2) bekezdése értelmében nem vállalkozója a szerződés megkötésekor és teljesítésekor, és üzleti, illetve egyéb vállalkozói tevékenysége keretében nem jár el. A jótállási szolgáltatást az online áruház üzemeltetője nyújtja. A jótállási idő azon az napon kezdődik, amikor az árut a vevő megkapta.

b) Az üzemeltető felel a hibákért, amelyek az eladott árukon a garanciaidőszak alatt megjelennek anyaghibák, funkcionális hibák vagy a gyártás során okozott hibák miatt.

c) A szavatosság nem terjed ki a szakszerűtlen üzemeltetés és a nem megfelelő kezelés által okozott hibákra. extrém és szokatlan feltételeknek való kitettség, amelyekre a terméket nem szánják, és ellentmondásban áll a gyártó utasításaival is. A jótállás nem terjed ki a nem rendeltetésszerű beavatkozásból eredő, az áruk rendeltetésszerűtlen felhasználásának, nem megfelelő tárolásnak, nem megfelelő beszerelésnek, mechanikai sérüléseknek, amelyeket nem a rendes használat okozta kopás, a termék túlzott terhelése okozza (a szabályoknak vagy a gyártó ajánlásainak ellentétesen). ), természeti katasztrófák vagy vis maior.

d) A vevőnek jogában áll az eladóval szemben felelősséget követelni az olyan áruk hibáért, amelyek kizárólag azokra az árukra vonatkoznak, amelyek olyan hibákat mutatnak, amelyekért a gyártó, beszállító vagy eladó felelős, azokra a garancia vonatkozik, és az eladótól vásárolták meg.

A panaszok rendezését a panaszkezelési eljárás irányítja, amely része az üzleti feltételeknek és a Panaszok feltételei oldalon jelenik meg.

e) A vevő nem köteles a megrendelt árukkal láthatóan sérült küldeményt a szállítótól átvenni, aki biztosítja az áruk kiszállítását. A vevő köteles az árut az áru átvételekor megvizsgálni. A vevő köteles a szállítmány hiányosságáról vagy az áruk sérüléseiről az áru kézhezvételétől számított 24 órán belül értesíteni az eladót e-mailben a következő címre kereskedelmi@pesmenpol.hu vagy telefonon munkanapon telefonon +421 51 7721 083. A termék hiányos szállításával vagy mechanikai károsodásával kapcsolatos későbbi igényeket nem lehet elfogadni.

f) A panaszokat telefonon oldják meg a telefonszámon. +421 51 7721 083, vagy e-mailben a kereskedelmi@pesmenpol.hu. A vevő személyesen kézbesíti az igényelt árut az eladónak, vagy elküldi az eladó székhelyének címére - Železničiarska 16, Prešov 080 01. A vevő köteles az árut csomagként, ajánlott levélben küldeni. Az áru eladónak történő elküldésének költségeit a vevő viseli. Abban az esetben, ha a vevő az igényelt árut kézbesítéskor küldi el az eladónak, az eladó nem köteles az árut átvenni - az áru visszaküldésének költségeit a vásárló viseli. A vevő köteles mellékelni az áruval együtt neki átküldött adódokumentum másolatát, a kézbesítő személy másolatát és a panasz okát. Miután megkapta az igényelt árut, az eladó azonnal felveszi a kapcsolatot a vevővel e-mailben vagy telefonon a panasz gyors megoldása érdekében. Indokolt panasz esetén az eladó az igényelt árukat darabonként cseréli a vevőre, vagy a vevővel kötött megállapodás szerint más árukra cseréli (az igényelt áruk értékéig), vagy visszaadja az áruk vételárát a vevőnek. A panaszt a lehető leghamarabb, de legkésőbb az igényelt áruk kézhezvételétől számított 30 napon belül rendezik. Az eladó a panasz eredményéről közvetlenül a panasztételi eljárás befejezését követően azonnal értesíti a vevőt a vevő e-mail címére, és a vevőnek a termékkel együtt panaszprotokollot kell kézbesíteni.



XI. Személyes adatok szolgáltatása

a) A szerződő felek megállapodtak abban, hogy az adásvételi szerződés megkötése érdekében a Vevő köteles a regisztráció vagy megrendelőlapon értesíteni az üzemeltetőt nevéről és vezetéknevéről, beleértve állandó lakóhelyét.

b) A szerződő felek megállapodtak abban, hogy a vevő, ha jogi személy, köteles értesíteni az üzemeltetőt az adásvételi szerződés megkötésekor az üzleti nevét, székhelyének címét, beleértve az irányítószámot, ICO, HÉA-számot, DIC-t (ha MU-t adtak meg) kapcsolattartó személyt, telefonszámát egy email cím.

A fenti adatok a vásárló azonosításához szükségesek, és a vásárolt áruk kifizetésének és az áruk helyes feladásának a felhasználására szolgálnak. Minden megadott információt egyéb módon nem adunk át harmadik félnek.

Az elektronikus banki szolgáltatások jelenleg kínált összes formája www.pesmenpol.hu (Az áruk fizetése az interneten keresztül) közvetlenül a vevő bankjának weboldalán történik, amely csak a név vagy a számlaszámmal látja el a szolgáltatónak a fizetés sikerességéről vagy kudarcáról (szükséges a helyes fizetés azonosításához és, ha szükséges, annak visszatérítéséhez). Információs hírlevél elküldésének beleegyezése esetén az aktuális ajánlat és a kereskedelmi információk elektronikus levélben (e-mailben) történő elküldésére is a címzett hozzájárulásával.

Személyes adatok frissítése:
a regisztrált vevő közvetlenül online bejelentkezés után online módban, az online áruház webhelyén készítheti el.

c) Online áruház használata www.pesmenpol.hu a vevő beleegyezik abba, hogy a személyes adatok védelméről és az egyes rendszerek későbbi rendeleteivel módosított, a személyes adatok védelméről és a bizonyos törvények módosításáról szóló 18/2018. sz. törvény által módosított, a róla és a vásárlásokkal kapcsolatos információkat gyűjti és felhasználja. A vevő határozott időtartamra megadja az eladó hozzájárulását, amíg a vevő személyes adatainak feldolgozásának célja teljesül. Az Eladó köteles haladéktalanul biztosítani a Vevő személyes adatainak megsemmisítését a feldolgozási cél teljesítése után. A vevő bármikor írásban visszavonhatja a személyes adatok feldolgozására vonatkozó beleegyezését. A beleegyezés az egyetértés visszavonásának az üzemeltetőhöz történő kézhezvételétől számított egy hónapon belül jár le.

A regisztráció és az ügyfélszámla törlése:
A vevő bármikor visszavonhatja a regisztrációt a szolgáltatónál, ha e-mailt küld a kapcsolattartó címre kereskedelmi@pesmenpol.hu. Az ügyfélszámla inaktiválódik, és a vevőt e-mailben értesítik. Az ügyfeleknek szolgáltatott összes személyes adatot egy hónapon belül véglegesen törlik az online áruház rendszeréből.


XII. Záró és átmeneti rendelkezések

a) Ezek a feltételek érvényesek, az üzemeltető weboldalán feltüntetett módon, az elektronikus megrendelés elküldésének napján, kivéve, ha a két fél között külön külön megállapodnak.

b) A megrendelés elküldése előtt a jelölőnégyzet bejelölésével kijelenti, hogy elolvasta ezeket az általános feltételeket és a panasztételi eljárást, teljes mértékben megérti azok tartalmát, és egyetért velük.

c) Az adásvételi szerződés által létrehozott jogviszonyokra az adásvételi szerződés rendelkezései (azaz a megrendelés tartalma és a megrendelés megerősítése), ezen ÁSZF rendelkezései, a Polgári Törvénykönyv vagy a Kódex vonatkozó rendelkezései az irányadók. e GTC rendelkezései elsőbbséget élveznek az általánosan kötelező érvényű jogszabályok diszpozitív rendelkezéseivel szemben.

d) Abban az esetben, ha ezen ÁSZF bármely rendelkezése érvénytelen, érvénytelen és / vagy végrehajthatatlanná válik, ez nem érinti az ÁSZF egyéb rendelkezéseinek érvényességét, hatékonyságát és / vagy végrehajthatóságát, kivéve, ha az ilyen rendelkezés természete akadályozza azt az alkalmazandó jog értelmében. A felek vállalják, hogy indokolatlan késedelem nélkül, miután megállapították, hogy az adásvételi szerződés vagy a jelen ÁSZF bármely rendelkezése érvénytelen, hatástalan és / vagy végrehajthatatlan, felváltják a kérdéses rendelkezést egy új, érvényes rendelkezéssel, amelynek tartalma megfelel az eredeti rendelkezés céljának.

e) A jelen Polgári Törvénykönyv által nem szabályozott kapcsolatokra a polgári törvénykönyv, az elektronikus kereskedelemről szóló 22/2004 / CFU sz. Törvény és a fogyasztóvédelem belső piacának állami ellenőrzéséről és egyes törvények módosításáról szóló 128/2002 / CFU törvény módosításáról szóló, módosított rendelkezéseit kell alkalmazni. A módosított 284/2002 / CFU törvény és a 102/2014 / CFU törvény a távértékesítésben alkalmazott fogyasztóvédelemről.

f) Az üzemeltető fenntartja a jogot ezen feltételek megváltoztatására. Az üzleti feltételek megváltozásáról írásbeli értesítés kötelezettsége a weboldalon történő feltüntetésével teljesül www.pesmenpol.hu. Ezek az üzleti feltételek 2016.10.1-jétől érvényesek. Fenntartjuk a jogot a Általános Szerződési Feltételek előzetes értesítés nélküli megváltoztatására.

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Kövess minket Facebookon

Keressen minket a térképen