Hogyan lehet megrendelni?

Hogyan lehet az árut hozzáadni a kosárba?

Ha megtalálta az Önnek megfelelő árut, válassza ki a megfelelő méretet, és adja hozzá az árut a kosárba. Ezután a jobb felső sarokban megjelenik egy felirat: "A kiválasztott terméket hozzáadtuk a kosárhoz". Addig hozzáadhat vagy eltávolíthat termékeket a kosárba, amíg elégedett a választással.

Hogyan lehet teljesíteni a megrendelést?

A megrendelés elküldéséhez meg kell adni az elérhetőségeket - név, vezetéknév, telefonos kapcsolat, kézbesítési cím és e-mail cím. Ezután kiválasztja a szállítás és a fizetés módját. A vásárlás befejezéséhez nincs szükség regisztrációra, hanem a (z)www.pesmenpol.hu sok előnnyel jár ügyfeleink számára. Például a regisztrált ügyfelek képesek könnyen nyomon követni a rendelés állapotát, megtekinteni a megrendelések történetét, vagy újbóli vásárláskor nincs szükség többszörös szállítási részletek kitöltésére, ami egyszerűsíti és felgyorsítja a vásárlást.

Honnan tudhatom, hogy elfogadtad a rendelésemet?

A megrendelés kézhezvétele után automatikusan visszaigazolási e-mailt ("Megrendelés megerősítő száma #") küldünk Önnek az Ön által megadott e-mail címre. Ha azonban ezt a visszaigazoló e-mailt nem kézbesítették a fő levelekre vagy spamre, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben kereskedelmi@pesmenpol.hu vagy telefonon +421 51 7721 083 (Hétfőtől péntekig 8: 00-16: 00).

Ha létrehozott egy profilt, akkor ellenőrizheti a kitöltött megrendelést a profiljában is.

Hány megerősítő e-mailt kapok a megrendelésről?

A megrendelés kézhezvételéről, feldolgozásáról és elküldéséről két megerősítő e-mailen értesítjük Önt.

1. e-mail "Megrendelés visszaigazolási száma #". Ezt az e-mailt azonnal megkapjuk Önnek a megrendelés kézhezvétele után. Megerősítjük, hogy elfogadtuk megrendelését, és azonnal foglalkozunk vele.
2. e-mail "Felszerelési rendelési szám #".

Ha a DHL futárral történő kézbesítést választotta, akkor ezt az e-mailt elküldjük Önnek, amint az árut elküldték - azaz átadta a futárszolgálatnak. Az e-mail mellékletében talál egy számlát a megrendelt árukról, amelyek a szállítmány részét képezik.

Ha bármilyen kérdése van, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk:
telefonon +421 51 7721 083 (Hétfőtől péntekig 8: 00-16: 00) vagy e-mailben a következő címen: kereskedelmi@pesmenpol.hu.

Mennyi ideig tart a megrendelés feldolgozása?

Megrendelése www.pesmenpol.hu mindig megpróbálunk felszerelni a lehető leggyorsabban. Az oldalon található az egyes áruk aktuális elérhetősége. Ha úgy dönt, hogy számlával fizet, akkor az árut csak akkor küldjük el neked, miután a teljes számlázott összeget jóváírtuk számlánkra.

Hogyan lehet visszavonni a megrendelést?

Ha meggondolta magát a vásárlással kapcsolatban www.pesmenpol.hu és a megrendelését még nem küldték el, a rendelés bármely elemét törölheti, vagy a teljes rendelést visszavonhatja. A megrendelés visszavonási szándékáról a következő telefonon tájékozódhat: +421 51 7721 083 (Hétfőtől péntekig 8: 00-16: 00) vagy e-mailben a következő címen: kereskedelmi@pesmenpol.hu.

Vegye fel a kapcsolatot az ügyfélközponttal

Ha bármilyen kérdése van a tervezett vagy már megküldött megrendelésekkel kapcsolatban www.pesmenpol.hu, vagy szeretne jelentést tenni a kézbesítési cím megváltozásáról, vegye fel velünk a kapcsolatot közvetlenül az ügyfélközpontban, amely hétfőtől péntekig nyitva tart 8: 00-16: 00:

+421 51 7721 083 vagy kereskedelmi@pesmenpol.hu.

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Kövess minket Facebookon

Keressen minket a térképen