Szállítási és fizetési feltételek
Milyen szállítási díjak vannak?
Ha árut rendel meg 999,- € s DPH / 354287,86,- Ft ÁFA-val a szállítás és a csomagolás az áruk árában - INGYENES.
Legfeljebb 6 kg tömegű és legfeljebb 0,6 m3 térfogatú áruk esetén az eladó a postaköltséget és a csomagolást számolja fel 3, - € / 28371,4, - Ft. Túlméretes áruk esetén az eladó a szállítás és a csomagolás összegét számolja fel 1, - € / 354,64, - Ft minden áruk kilogrammjára.
Milyen kézbesítési módszereket használ?
Szállításokat szállítunk saját kézbesítés, UPS futárszolgálat útján vagy postai úton.
Milyen címre lehet szállítani?
UPS futárszolgálat általi kézbesítés esetén a megadott címre megszervezzük a kézbesítést - otthon, munka, barátnő, barát. Egyszerűen bárhol, hétvégén, 8:00 - 17:00 között tartózkodhat. A futárszolgálat a feladástól számított 2 munkanapon belül kézbesíti.
A Szlovák Posta általi kézbesítés esetén a küldeményt a megrendelőlapon megadott címre szállítják. Ha nincs a címen, a következő napon a megfelelő postahivatalban veheti át a küldeményt. A Slovenská pošta hivatalosan 1 OSZTÁLY-szállítmányt szállít benyújtás napja + két munkanapon belül.
Küldesz árut a Cseh Köztársaságon kívül?
Igen. Ez a kézbesítés azonban nem ingyenes. Az Ön kívánsága szerinti országba történő szállítás konkrét összegéről írjon nekünk egy e-mailt a kereskedelmi@pesmenpol.hu és örömmel válaszolunk.
Meg akarom változtatni a szállítási címet, mit tegyek?
Ha meg akarja változtatni a szállítási címet, kérjük, értesítse minket a lehető leghamarabb:
telefonon +421 51 7721 083 (Hétfőtől péntekig 8: 00-16: 00) vagy e-mailben a következő címen: kereskedelmi@pesmenpol.cz.
Mi lenne, ha nem tudnám felvenni a szállítmányt?
Időnként a futárcég előfordulhat, hogy nem érkezik meg Önnek a kézbesítési címen.
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen, a futár a következő munkanapon megpróbálja újra kézbesíteni a szállítmányt. A futár összesen 3 alkalommal (három egymást követő munkanapon) próbál szállítani. Ha nem érkezik meg, a kézbesítő futár köteles üzenetet hagyni Önnek, akár telefonon, akár írásban (jegy a postaládában, a UPS futárszolgálattal való kapcsolattartással).
Ennek a kapcsolatnak a alapján közvetlenül kapcsolatba léphet a UPS futárszolgálattal, és megbeszélhet egy másik kézbesítési dátumot. Ha bármilyen problémája van az áruk átvételével, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk:
telefonon +421 51 7721 083 (Hétfőtől péntekig 8: 00-16: 00) vagy e-mailben a következő címen: kereskedelmi@pesmenpol.hu.
A szállítmányomat szállítottam, de még mindig nem érkeztem meg
A becsült szállítási határidő kb. 2 munkanapon belül a feladástól –vagyis a küldeménynek a futárszolgálathoz történő kiszállításától. Ha a küldeményt nem küldték el Önnek a feladást követő harmadik napon, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, és ügyfélszolgálatunk ellenőrzi, hol található a szállítmány.
Ha a postai szállítás módját választotta, akkor hivatalosan 1 OSZTÁSI kézbesítést igényel benyújtás napja + 2 munkanap. Ha a küldeményt a kiszállítástól számított 4 napon belül nem kézbesítették, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, és ügyfélszolgálatunk ellenőrzi, hol található a szállítmány.
Ha bármilyen kérdése van, vegye fel velünk a kapcsolatot:
telefonon +421 51 7721 083 (Hétfőtől péntekig 8: 00-16: 00) vagy e-mailben a következő címen:kereskedelmi@pesmenpol.hu.
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Kövess minket Facebookon
Keressen minket a térképen