Szállítási és fizetési feltételek

Milyen szállítási díjak vannak?

Ha árut rendel meg 999,- € s DPH / 354287,86,- Ft ÁFA-val a szállítás és a csomagolás az áruk árában - INGYENES.
Legfeljebb 6 kg tömegű és legfeljebb 0,6 m3 térfogatú áruk esetén az eladó a postaköltséget és a csomagolást számolja fel 3, - € / 28371,4, - Ft. Túlméretes áruk esetén az eladó a szállítás és a csomagolás összegét számolja fel 1, - € / 354,64, - Ft minden áruk kilogrammjára.


Milyen kézbesítési módszereket használ?

Szállításokat szállítunk saját kézbesítés, UPS futárszolgálat útján vagy postai úton.


Milyen címre lehet szállítani?

UPS futárszolgálat általi kézbesítés esetén a megadott címre megszervezzük a kézbesítést - otthon, munka, barátnő, barát. Egyszerűen bárhol, hétvégén, 8:00 - 17:00 között tartózkodhat. A futárszolgálat a feladástól számított 2 munkanapon belül kézbesíti.

A Szlovák Posta általi kézbesítés esetén a küldeményt a megrendelőlapon megadott címre szállítják. Ha nincs a címen, a következő napon a megfelelő postahivatalban veheti át a küldeményt. A Slovenská pošta hivatalosan 1 OSZTÁLY-szállítmányt szállít benyújtás napja + két munkanapon belül.


Küldesz árut a Cseh Köztársaságon kívül?

Igen. Ez a kézbesítés azonban nem ingyenes. Az Ön kívánsága szerinti országba történő szállítás konkrét összegéről írjon nekünk egy e-mailt a kereskedelmi@pesmenpol.hu és örömmel válaszolunk.


Meg akarom változtatni a szállítási címet, mit tegyek?

Ha meg akarja változtatni a szállítási címet, kérjük, értesítse minket a lehető leghamarabb:
telefonon +421 51 7721 083 (Hétfőtől péntekig 8: 00-16: 00) vagy e-mailben a következő címen: kereskedelmi@pesmenpol.cz.


Mi lenne, ha nem tudnám felvenni a szállítmányt?

Időnként a futárcég előfordulhat, hogy nem érkezik meg Önnek a kézbesítési címen.

Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen, a futár a következő munkanapon megpróbálja újra kézbesíteni a szállítmányt. A futár összesen 3 alkalommal (három egymást követő munkanapon) próbál szállítani. Ha nem érkezik meg, a kézbesítő futár köteles üzenetet hagyni Önnek, akár telefonon, akár írásban (jegy a postaládában, a UPS futárszolgálattal való kapcsolattartással).

Ennek a kapcsolatnak a alapján közvetlenül kapcsolatba léphet a UPS futárszolgálattal, és megbeszélhet egy másik kézbesítési dátumot. Ha bármilyen problémája van az áruk átvételével, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk:
telefonon +421 51 7721 083 (Hétfőtől péntekig 8: 00-16: 00) vagy e-mailben a következő címen: kereskedelmi@pesmenpol.hu.


A szállítmányomat szállítottam, de még mindig nem érkeztem meg

A becsült szállítási határidő kb. 2 munkanapon belül a feladástól –vagyis a küldeménynek a futárszolgálathoz történő kiszállításától. Ha a küldeményt nem küldték el Önnek a feladást követő harmadik napon, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, és ügyfélszolgálatunk ellenőrzi, hol található a szállítmány.

Ha a postai szállítás módját választotta, akkor hivatalosan 1 OSZTÁSI kézbesítést igényel benyújtás napja + 2 munkanap. Ha a küldeményt a kiszállítástól számított 4 napon belül nem kézbesítették, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, és ügyfélszolgálatunk ellenőrzi, hol található a szállítmány.


Ha bármilyen kérdése van, vegye fel velünk a kapcsolatot:

telefonon +421 51 7721 083 (Hétfőtől péntekig 8: 00-16: 00) vagy e-mailben a következő címen:kereskedelmi@pesmenpol.hu.

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Kövess minket Facebookon

Keressen minket a térképen